پيگيري درخواست

معرفی سامانه میز خدمت شهرداری قزوین

شهروندان گرامی

توجه داشته باشید که سامانه میزخدمت فعلا به صورت آزمایشی ارائه گردیده است و به تدریج بر خدمات آن افزوده خواهد شد.به همین منظور پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما از طریق لینک ارائه پیشنهاد می باشیم. این سامانه در تمامی کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها و گوشی‌های تلفن همراه، از طریق مرورگر وب (Web Browsers) قابل استفاده است

شما در سامانه میزخدمت شهرداری قزوین می توانید خدمات زیر را دریافت ‌نمایید:

  • اطلاع یافتن از عناوین خدمات قابل ارایه به شهروندان و گردشگران و ارباب رجوعان به تفکیک مناطق شهری، گروه بندی و مخاطبین در سامانه
  • مشاهده شناسنامه هر خدمت شامل گردش کار، مستندات قانونی آن خدمت و ...
  • ثبت درخواست به همراه مستندات مربوطه و اطلاع از زمان انجام درخواست
  • مشاهده سوابق درخواست‌های ثبت شده خود و اطلاع از مراحل پیشرفت کار درخواست ها (اطلاع رسانی پیامکی هم ارائه می گردد. )
  • مشاهده خروجی درخواست‌های خود از طریق سامانه

برای استفاده از میز خدمت باید اقدامات زیر را انجام دهید:

1

رجوع به آدرس my.isfahan.ir

با درج آدرس http://my.qazvin.ir/ از طریق مرورگر وب و یا موبایل و یا جستجوی "میز خدمت شهرداری قزوین " از طریق موتورهای جستجوگر می توانید وارد سامانه و از خدمات آن استفاده نمایید

2

اطلاعات و مستندات خدمات

مدارک و مستندات هر خدمت به صورت کامل در مراحل مورد نیاز مشخص گردیده است که لازم است به صورت صحیح بارگذاری گردد

3

ورود اطلاعات کاربری و ثبت درخواست

با تکمیل اطلاعات فردی ( ورود به سامانه) درخواست خود را ثبت و جهت پیگیری کد درخواست خود را دریافت خواهید کرد

درخواست از شهردار
ملاقات مردمی شهردار
ملاقات با مدیران مناطق